بهترین ها

عکس ها و مطالب جالب

بهترین ها

عکس ها و مطالب جالب

بهترین ها

همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست بلکه به خاطر بودن کسی است که حواسش به تونیست

آخرین نظرات
  • ۱۳ آبان ۹۵، ۱۵:۴۰ - مهدی اصغری
    ohhhhhhhhhhhh






  • محدثه ...

نظرات  (۲۶)

اوو زیارت قبول....
من عاشق شلمچهم  ...... اونم گروهی ...😅😅😅
پاسخ:
رفتین؟؟
خوش به سعادتتون
پاسخ:
ممنونم
یاد شهدای وطن گرامی باد...
 جایشان در این بهار خالیست...
پاسخ:
اری...
ایول باو
پاسخ:
ایوله چی؟؟
یادش بخیر مام قبل عید رفته بودیم هویزه و میشداغ
تو هویزه ماشین خراب شد دو سه ساعتی موندیم ولی خاطره شد 

البته خونمون خوزستانه اخر شب برگشتیم ینی ساعت 3 صبح 
خخخخخخخ
پاسخ:
خوش به حالتون که به اونجا نزدیکین
like
زیارت قبول....
پاسخ:
قبول حق...
خوش به سعادتت
قبول باشه انشاالله
پاسخ:
ممنون
  • سیّد محمد جعاوله
  • ممنون زیبا بودن
    زیارت قبول:)
    پاسخ:
    مرسی قبول حق
  • علی رحمانی پور
  • خوش بگذره
    پاسخ:
    خوووش گذشته
    سلام
    زیارتتون قبول
    پاسخ:
    سلام ممنون
  • مصطفی شمشیریان طرقطی
  • من هم رفتم واقعا جای خوبیه

    سلام
    وب قشنگی داشتی
    به من هم سر بزن
    اگه دوست داشتی وبلاگمو دنبال کن
    اگه خواستی تبادل لینک هم کنیم قسمت نظرات برام پیام بفرست
    پاسخ:
    باشه
    کاش قسمت همه ی دوستان بشه 
    پاسخ:
    ای کاااش...
  • علیرضا امیدیان نسب
  • سلام 
    شلمچه یه حس و حالی به ما میده یه حس عحیبیه
    شاید شما هم این حسو داشته باشین

    پاسخ:
    اره همینطور بوده
  • سید مصطفی موسوی همایون
  • زیارت قبول
    سلام وبت اصن جالب نبود.خیلی مطلب کم داشتی تازه خوبم نبود
    پاسخ:
    خیلی دلت پره ها اعتماد به سقفت واقعا ستودنیه
    هرکاری کردم وب خودمه به خودم مربوطه در ضمن اگه جرات داشتی مشخصات میذاشتی
  • نمایندگی ولی فقیه حوزه مقاومت بسیج امام حسن عسکری
  • هشتمین همایش معلم جاوید
    خیلی زیبا بود 
  • اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
  • سلام


    خوش گذشت؟؟؟؟

    منم چندباری رفتم و خادم شدم


    خادم بودن حالش بیشتره

    منتظر نظردهی تون هستم در bankmazhabi.blog.ir
    بهترین هارو براتون آرزو میکنم ""بهترین ها"""
    پاسخ:
    باشه حتما
  • مهران تندیس چت
  • سلام  ............ زیارت قبول .... کاش  منم بودم از شلمچه  خوشم میاد
    پاسخ:
    کاش....
    خوش به سعادتت
    قبول باشه انشاالله

    کپی کن غریبه ولی نامرد نباشی ها نظر هم بده
    Kudos to you! I hadn't thughot of that!
  • بچه های شهر غریب
  • رهسپارم با ولایت تا شهادت انشا الله
  • مهرداد طارقلی
  • ایس=شالا دوباره قسمتتون بشه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">