بهترین ها

عکس ها و مطالب جالب

بهترین ها

عکس ها و مطالب جالب

بهترین ها

همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست بلکه به خاطر بودن کسی است که حواسش به تونیست

آخرین نظرات
  • ۱۳ آبان ۹۵، ۱۵:۴۰ - مهدی اصغری
    ohhhhhhhhhhhh

تو فقط بخند

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ب.ظ

من هرروز و هرلحظه نگرانت می شوم...

که چه میکنی...؟کجایی...؟درچه حالی...؟
پنجره اتاقم را باز میکنم و فریادمیزنم...
غصه هایت برای من همه بغض ها و اشکهایت .... برای من...
                                                                   ...توفقط بخند
 انقدربلند تا من هم بشنوم ... 
صدای خنده هایت را... صدای همیشه خوب بودنت را...! 

  • محدثه ...

جمله های دلتنگی

نظرات  (۱۰)

ممنون که به وبلاگم اومدین زیباست هم وبلاگ هم خودتون
پاسخ:
ممنون از شما
لاییییییییییییییییک
  • رزیتا زارع
  • خاک برسرت نشه عاشق کی شدی اینا رو ننویس مردم فکر بد میکنن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    همه که مثل تو نیستن
    سلام وب خوبی داری بازم بهم سر بزن لینک شدی شما هم منو لینک کند
    پاسخ:
    باشه ممنون عزیزم شما هم لینک شدی
    ok thanks
    پاسخ:
    منم😊
    سلام خواهری شماهم وب خوشگلی داری

    به درخواستت دنبال میشی وامیدوارم دنبال کنی
    پاسخ:
    ممنون شماهم دنبال میشی الی جون
    زیبا بود
    ای بسوزه پدر عاشقی آبجی بریز بیرون خودتو خالی کن حالا کی هست؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    واای چقدر تو منحدفی 
    نخواه که نمیگم

    اشکی که بی صداست

    پشتی که بی پناست

    دستی که بسته است

    پایی که خسته است

    دل را که عاشق است

    حرفی که صادق است

    شعری که بی بهاست

    شرمی که آشناست

    دارایی من است

    ارزانی شماست...
    Please keep thwroing these posts up they help tons.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">