بهترین ها

عکس ها و مطالب جالب

بهترین ها

عکس ها و مطالب جالب

بهترین ها

همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست بلکه به خاطر بودن کسی است که حواسش به تونیست

آخرین نظرات
  • ۱۳ آبان ۹۵، ۱۵:۴۰ - مهدی اصغری
    ohhhhhhhhhhhh

تمام هستی ام برای تو

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۶ ب.ظ

                    




حس قشنگی است.......

به چشمان پرمهرت خیره شدن

وغرق در دریای طوفانی چشمانت که راز قلب خویش را صدا میکرد

ورسیدن به اعماق قلب زیبایت

و یکسان شدن ضربان قلب هایمان

گوش کن

این اهنگ قلب من است که با اهنگ قلب تو یکی شده است

و هرلحظه در دلم فریاد می زند

تمام هستی ام ازان توست، بدون تو مرگ را خواهم
...ٔ.ٔ‍‍

  • محدثه ...

نظرات  (۱۸)

مطلب زیبایی بود
راستی از امتحانت چه خبر خوب نوشتی؟
پاسخ:
عالی بود 
از خوبم بهتر نوشتم
خدا رو شکر که بهتر نوشتی
پاسخ:
ممنون☺😉😆😅😆
  • ❤❤❤hany joooon❤❤❤
  • لایک
    اگه قدرشو بدونه... :)

    محدثه اول فکر کردم لینک وبت behtarin hair باشه :دی
    بهترینهاس؟ :)
    پاسخ:
    اره ممنون که سرزدی
  • زهرا ساعی
  • خییییییییلییییییییییی زیییییییبببببببببببببببببببببااااااااااااااااااااااااا بود...........لایک
  • (ک) (شباهنگ)
  •   آیا واقعا این کلمات زیبا را ..خانم ها بر زبان میآورند..یا فقط در قلبشان 
      محبوس میکنند...؟؟؟؟؟ هر چه هست بسیار زیبا توصیف کرده اید..
    پاسخ:
    اره خوب چرا که نه
  • رزیتا زارع
  • وای اینا که همش از عاشقانه ها دراوردی یه چیزیم خودت بنویس.ولی باحاله من همشو خوندم
    پاسخ:
    همینشم سلیقه میخواد
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • داری دنبال میشی...بپر دنبالم کنツツ
    پاسخ:
    باشه حتما
    دنبال شدی
    پاسخ:
    شما هم دنبال میشی
    سلام عزیزکم وبت عالیه خوشحال میشم بازم بیایی به وبم
    پاسخ:
    باشه حتما میام ممنون از حضورت
  • دختر تنها
  • دنبال شدی
    پاسخ:
    مرسی عزیز
  • رزیتا زارع
  • گفتم ک من خوندم باحاله
    پاسخ:
    اره خیلیم خوب گفتی
  • nafas 📷🚬🎧🎨
  • وبت داره دنبال میشه گلی😉
    گذاشتم تو پیوندام با اجازه البته😂
    پاسخ:
     تو هم لینک شدی
    دنبال شدید بانو جانم 
    پاسخ:
    شماهم همینطور
    داری دنبال میشی
    اجی خانم دنبالی
    پاسخ:
    مرسی
    شما هم دنبالی
  • فرشاد اشتری
  • پیدا شدم پیدا شدم

    پیدای ناپیدا شدم

    شیدا شدم

    من او بودم

    من او شدم

    با او بودم

    بی او شدم

    در عشق او چون او شدم

    زین رو چونین بی سو شدم

    در عشق او چون او شدم

    چون او چون او چون او شدم

    شیدا شدم

    پیدا شدم

    پاسخ:
    زیباست
    ممنون از حضورتون
    محشر بود وبلاگت عالیه عشقم
    عالی بود به من هم سر بزنید خوش حال میشم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">