بهترین ها

عکس ها و مطالب جالب

بهترین ها

عکس ها و مطالب جالب

بهترین ها

همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست بلکه به خاطر بودن کسی است که حواسش به تونیست

آخرین نظرات
  • ۱۳ آبان ۹۵، ۱۵:۴۰ - مهدی اصغری
    ohhhhhhhhhhhh

بازباران بی ترانه

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۱ ب.ظ

بازباران بی ترانه

باز باران ...

بی ترانه...نخند!

مدت هاست که باران هایم ترانه ندارد

من دلم برف می خواهد

دریک شب تاریک
بی خاطره
بی دنیا
من باشم و برف
ویک چتربسته
من دلم برف می خواهد
سرمای سوزنده اش را
تا فراموش کنم اتشی را که جای بازوان تو مرا در اغوش کشیده...
من دلم برف می خواهد
می فهمی؟...برف...

نظرات  (۱۲)

پنج صبح قبل از این که بخوابم آلارم ساعت را خاموش کردم و به خودم گفتم دیر میرم سر کار… از ساعت شش مغزم آلارم زد و بیدارم کرد تا بالاخره هفت صبح با یک مشت، شیر فهمش کردم که می‌خواهم تا نه صبح بخوابم. ساعت هفت و نیم آخرین تیر در ترکش را رها کرد و در یک رویای زیبای به من تلقین نمود که دارد برف می‌بارد. با خوشحالی بیدار شدم و به سوی پنجره رفتم اما…
پاسخ:
اخی
ای کاش می‌شد زنگ بزنی اداره هواشناسی، هوایی را که دوست داری سفارش بدی! هوس بیست سانت برف کردم با یک بند انگشت تگرگ اضافه!
پاسخ:
اخ گفتی منم همین طور
سلام
ما بسیار برف داریم
امروز تو دانشگاه رو برفا راه می رفتم
پاسخ:
خوش به حااالللت
  • (ک) (شباهنگ)
  • ممنون از حضور گرمتون ...
     شما بسیار زیبا مینویسید...وبلاگتون هم قشنگ و هم متنوعه...
      جائی که من هستم برف بسیار باریده عکس از آن را تا چند دقیقه 
     دیگر در وب میگذارم ...بعد از اینکه ملاحظه کردید خذف میکنم...
      شاد باشید..
    پاسخ:
    منم ممنونم از شما و لطفتون
  • رزیتا زارع
  • منم
    ممنون سر زده بودید.
    :)
    پاسخ:
    متشکرم
  • مستر دارستانی
  • شما هم دنبال میشید
    پاسخ:
    مرسی مچکر
  • محمد مهدی قربانی
  • لایک!!!!
    سلام برف لازم نیست خودمون اندازه سرمای زمستونیم
    پاسخ:
    واقعا
  • مهدی ابوفاطمه
  • لایک

    سلام بسیار عالی (: و دل انگیز و روح نواز
    با تبادل لینک موافقین ؟
    It's a pluesare to find someone who can think so clearly

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">